26.09.2024

2024/3 Kayıt Tarihleri Hk. / About Registration Dates

Üniversitemiz 2024/3 Uluslararası Öğrenci Başvuruları kapsamında 19 Ağustos-1 Eylül tarihleri arasında başvuru yapan ve 4-8 Eylül tarihleri arasında tercih yapan adayların kayıt tarihleri aşağıdaki şekilde güncellenmiştir.

Geçici Kayıtlar: 12 Eylül - 3 Ekim

1.Yedek Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması: 4 Ekim

1.Yedek Geçici Kayıtları: 5 - 7 Ekim

2. Yedek Yerleştirme Sonuçlarının Açıklanması: 8 Ekim

2. Yedek Geçici Kayıtları: 9 - 11 Ekim

*- 2024/3 Başvuru döneminde geçici kayıt işlemlerini tamamlayan öğrenciler 31 Ekim tarihine kadar kesin kayıt işlemlerini tamamlamalıdır.

Online kayıt için gerekli belgeler;

  • Sınav sonuç belgesi (TR-YÖS, SAT, ACT vb.). Diploma ile başvuran adaylar Diploma belgesini yüklemelidir.
  • Lise diplomasının aslı
  • Lise diplomasının noter, elçilik veya konsolosluk onaylı Türkçe çevirisi
  • Transkript belgesinin aslı
  • Transkript belgesinin noter, elçilik veya konsolosluk onaylı Türkçe çevirisi
  • Pasaportun kimlik bilgilerini gösteren sayfası
  • Fotoğraf
  • Harç ödeme dekontu
  • NOT: Lise eğitimini Türkiye'de tamamlayan adayların noter, elçilik veya konsolosluk onaylı Türkçe çeviri belge yüklemesin gerek yoktur. Bu dosya yükleme kısmına diploma ve transkriptlerin orijinal dokümanını yükleyebilirler.

***2024/3 Başvuru döneminde yerleşen adaylar harç ücretlerinin 1 dönemlik kısmını ödemelidir. Ödeme sırasında açıklama kısmına öğrencinin ad, soyad ve fakülte/yüksekokul/meslekyükseokulu bilgileri yazılmalıdır. Harç ücretlerine https://cdn.duzce.edu.tr/File/GetFile/778a94d4-ef18-437b-8b07-fa62336f1702 bu adres üzerinden erişebilirsiniz. Sayfada ücretler yıllık olarak belirtilmiş olup, 2024/3 başvuru döneminde yerleşen adaylar 1 dönemlik ücret ödemelidir. 2024-2025 Güz Dönemi Öğrenim Gideri aşağıdaki Banka İBAN Numarasına yatırılıp banka dekontu yüklenecektir. Süreç hakkında bilgi almak için international@duzce.edu.tr adresine ulaşabilirsiniz.

NOT: Kabul mektubu sadece online kayıt işlemlerini tamamlayan öğrencilere verilir. İşlemlerini tamamlayan öğrenciler kabul mektubu için international@duzce.edu.tr adresine mail atabilir.

Türkiye Halk Bankası Düzce Şubesi

Düzce Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı

İBAN : TR 92 0001 2009 3270 0006 000 146

Açıklama : ………… isimli öğrencinin ……. Fakültesi/Yüksekokulu harç ödemesi

 

2024-2025 Akademik Yılı Öğrencim Ücretleri için tıklayınız.

Tercih sonuçlarının listesi için tıklayınız.

Kesin kayıt için gerekli olan belgeler için tıklayınız.

----------------------------------------------------------------

Within the scope of our university's 2024/3 International Student Applications, the registration dates of the candidates who applied between 19 August-1 September and made their preferences between 4-8 September have been updated as follows.
Temporary Registrations 12 September - 3 October
1st Substitute Placement Results Announcement: 4 October
1st Substitute Temporary Registrations: 5 - 7 October
Announcement of 2nd Substitute Placement Results: 8 October
2nd Substitute Temporary Registrations: 9 - 11 October
*- Students who have completed their temporary registration in the 2024/3 application period must complete their final registration until 31 October.

Documents required for online registration:

  • Exam result certificate (TR-YÖS, SAT, ACT, etc.). Candidates applying with a diploma should upload their diploma document.
  • Original high school diploma
  • Notarized, embassy, or consulate-approved Turkish translation of the high school diploma
  • Original transcript
  • Notarized, embassy, or consulate-approved Turkish translation of the transcript
  • Passport page showing identity information
  • Photograph
  • Tuition fee payment receipt

***Candidates placed in the 2024/3 Application period must pay one semester's portion of the tuition fees. The student's full name, faculty/school/vocational school information should be included in the description section during payment. You can access the tuition fees through this link: https://cdn.duzce.edu.tr/File/GetFile/778a94d4-ef18-437b-8b07-fa62336f1702. The fees are listed annually on the page; candidates placed in the 2024/3 Application period must pay for one semester. The 2024-2025 Fall Semester tuition fee must be deposited into the following bank IBAN and the bank receipt should be uploaded:

NOTE: The acceptance letter is only given to students who have completed the online registration process. Students who have completed their procedures can send an e-mail to international@duzce.edu.tr for the acceptance letter.

Türkiye Halk Bankası Düzce Branch
Düzce Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
IBAN: TR 92 0001 2009 3270 0006 000 146
Description: Tuition fee payment for the student named ………… from ……. Faculty/School.

 

Click here for 2024-2025 Academic Year Tuition Fees.

Click here for the list of preference results.

Click here for the documents required for final registration.