13.09.2024

2024/3 Tercih Sonuçları - Preferences Results

Üniversitemiz 2024/3 Uluslararası Öğrenci Başvuruları kapsamında 19 Ağustos-1 Eylül tarihleri arasında başvuru yapan ve 4-8 Eylül tarihleri arasında tercih yapan adayların sonuçları sistem üzerinden duyurulmuştur.

Öğrenciler ilk olarak kayıtlarını 12-25 Eylül tarihleri arasında online olarak yos.duzce.edu.tr adresinden kayıt bölümünde belgelerini yükleyerek yapacaktır.

Online kayıt işlemini tamamlayan adaylar ülkemize geldiğinde kesin kayıt için istenen belgelerin orijinallerini 31 Ekime'e kadar Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’na sunmalıdır. Aksi takdirde online kayıtları geçersiz sayılır.

Online kayıt için gerekli belgeler;

  • Sınav sonuç belgesi (TR-YÖS, SAT, ACT vb.). Diploma ile başvuran adaylar Diploma belgesini yüklemelidir.
  • Lise diplomasının aslı
  • Lise diplomasının noter, elçilik veya konsolosluk onaylı Türkçe çevirisi
  • Transkript belgesinin aslı
  • Transkript belgesinin noter, elçilik veya konsolosluk onaylı Türkçe çevirisi
  • Pasaportun kimlik bilgilerini gösteren sayfası
  • Fotoğraf
  • Harç ödeme dekontu
  • NOT: Lise eğitimini Türkiye'de tamamlayan adayların noter, elçilik veya konsolosluk onaylı Türkçe çeviri belge yüklemesin gerek yoktur. Bu dosya yükleme kısmına diploma ve transkriptlerin orijinal dokümanını yükleyebilirler.

***2024/3 Başvuru döneminde yerleşen adaylar harç ücretlerinin 1 dönemlik kısmını ödemelidir. Ödeme sırasında açıklama kısmına öğrencinin ad, soyad ve fakülte/yüksekokul/meslekyükseokulu bilgileri yazılmalıdır. Harç ücretlerine https://cdn.duzce.edu.tr/File/GetFile/778a94d4-ef18-437b-8b07-fa62336f1702 bu adres üzerinden erişebilirsiniz. Sayfada ücretler yıllık olarak belirtilmiş olup, 2024/3 başvuru döneminde yerleşen adaylar 1 dönemlik ücret ödemelidir. 2024-2025 Güz Dönemi Öğrenim Gideri aşağıdaki Banka İBAN Numarasına yatırılıp banka dekontu yüklenecektir. Süreç hakkında bilgi almak için international@duzce.edu.tr adresine ulaşabilirsiniz.

NOT: Kabul mektubu sadece online kayıt işlemlerini tamamlayan öğrencilere verilir. İşlemlerini tamamlayan öğrenciler kabul mektubu için international@duzce.edu.tr adresine mail atabilir.

Türkiye Halk Bankası Düzce Şubesi

Düzce Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı

İBAN : TR 92 0001 2009 3270 0006 000 146

Açıklama : ………… isimli öğrencinin ……. Fakültesi/Yüksekokulu harç ödemesi

 

2024-2025 Akademik Yılı Öğrencim Ücretleri için tıklayınız.

 

Tercih sonuçlarının listesi için tıklayınız.

 

Kesin kayıt için gerekli olan belgeler için tıklayınız.

 

2024/3 Preference Results

The results for candidates who applied between August 19 - September 1 and made their preferences between September 4-8 as part of our university’s 2024/3 International Student Applications have been announced on the system.

Candidates will first register online between 12-25 September at yos.duzce.edu.tr by uploading their documents in the registration section.

Candidates who have completed the online registration process must submit the originals of the documents required for final registration to the Registrar's Office until 31 October. Otherwise, their online registrations will be deemed invalid.

Documents required for online registration:

  • Exam result certificate (TR-YÖS, SAT, ACT, etc.). Candidates applying with a diploma should upload their diploma document.
  • Original high school diploma
  • Notarized, embassy, or consulate-approved Turkish translation of the high school diploma
  • Original transcript
  • Notarized, embassy, or consulate-approved Turkish translation of the transcript
  • Passport page showing identity information
  • Photograph
  • Tuition fee payment receipt

***Candidates placed in the 2024/3 Application period must pay one semester's portion of the tuition fees. The student's full name, faculty/school/vocational school information should be included in the description section during payment. You can access the tuition fees through this link: https://cdn.duzce.edu.tr/File/GetFile/778a94d4-ef18-437b-8b07-fa62336f1702. The fees are listed annually on the page; candidates placed in the 2024/3 Application period must pay for one semester. The 2024-2025 Fall Semester tuition fee must be deposited into the following bank IBAN and the bank receipt should be uploaded:

NOTE: The acceptance letter is only given to students who have completed the online registration process. Students who have completed their procedures can send an e-mail to international@duzce.edu.tr for the acceptance letter.

Türkiye Halk Bankası Düzce Branch


Düzce Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı


IBAN: TR 92 0001 2009 3270 0006 000 146
Description: Tuition fee payment for the student named ………… from ……. Faculty/School.

Click here for 2024-2025 Academic Year Tuition Fees.

Click here for the list of preference results.

Click here for the documents required for final registration.