28.08.2024

2024-2025 Güz Dönemi MYP (Ek-1 Madde) ile Yatay Geçişleri Kabul Edilen Öğrencilerin Kayıtları

2024-2025 Güz Dönemi Yatay Geçiş Başvurusu Kabul Edilen Öğrencilerin Kesin Kayıtları, 27.08.2024 - 02.09.2024 Tarihleri Arasında Fakültemiz Öğrenci İşlerine, Kayıt Olacak Öğrencilerin İstenilen Evraklar İle Birlikte Şahsen Başvuruları İle Yapılacaktır. Uzaktan kayıt yapılmayacaktır. 02.09.2024 tarihinden sonra gelen asil listedeki hiçbir öğrencinin kaydı yapılmayacaktır. Yedek kayıt hakkı kazanan öğrencilere 03.09.2024 tarihinde e-posta gönderilecek ve bu öğrencilerin kayıtları 03.09.2024-04.09.2024 tarihlerinde yapılacaktır. E-posta gönderilmemesi durumunda yedek listede yer alan öğrencinin kayıt hakkı yok demektir. (İnşaat Mühendisliği Bölümü Haricinde hiçbir bölüm için yedek listede yer alan öğrenci yoktur.)

 

Başvurusu Kabul/Red Edilen;

 

Ek1 madde ile Yatay Geçiş Öğrenci Listesi İçin TIKLAYINIZ

 

 

 

Kesin Kayıt Sırasında Getirilmesi Gereken Evraklar (Evraklar öğrenci tarafından getirilmelidir. Kayıt esnasında öğrencilere çıktı hizmeti sunulmayacaktır. Başvuru esnasında sisteme yüklenen evraklar kayıt için yeterli olmayacaktır.)

 

1. Kayıtlı oldukları üniversiteden alacakları yatay geçişine engel bir durum olmadığına dair belge (Bu belge temin edilemezse de kayıt yapılacaktır)

 

2.Transkript; başvuran adayın ayrılacağı kurumdan alacağı izlediği bütün dersleri, bu derslerden aldığı notları ve 4'lük sisteme göre genel not ortalamasını gösteren belge, (4'lük sisteme göre not ortalamasını getiremeyen adaylarda "Yükseköğretim Kurulu Dörtlük Sistemdeki Notların Yüzlük Not Sistemindeki Karşılıkları" tablosu kullanılır. Onaylı) (Saydıracak Dersi Olmayanların Transkript Getirmesi Gerekmez. E-Devletten Alınan Belgeler Kabul Edilecektir.)

 

3. Ders içeriklerini gösteren belge (Sadece Başarı ile Geçilen ve Saydırılacak Olan Dersler İçin)

 

4. Yeni tarihli öğrenci belgesi (Onaylı)(E-devletten alınan belgeler onaylı kabul edilir.)

 

5. Nüfus cüzdanı fotokopisi/Pasaport Fotokopisi

 

6. ÖSYM Sınav Sonuç Belgesinin internet çıktısı,

 

7. ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesinin internet çıktısı,

 

8. 2 Adet vesikalık ya da biyometrik fotoğraf (Son 1 yıl içerisinde çekilmiş olması gerekmektedir)

 

9. Askerlik Durum Belgesi (Erkek Öğrenciler için)

 

10. Başvuru Dilekçesi

 

Ders saydırma formu için tıklayınız. Formu doldururken dikkat edilecek hususlar için tıklayınız. (Ders saydırma işlemi yapmayacak olanlar bu formu doldurmamalıdırlar)